hari ini~semalam~hari ini

*Hari ini*

Tadi aku berbual bersama cik awek dengan menggunakan teknologi Skype. Terubat juga rindu kat hati ni, sebab dah 4 hari tak nampak muka. (ek elehh, baru 4 hari bro!) Kebetulan hari ni juga adalah besday kepada adik cik awek aku yang ke 16. Muda lagi budak tu, kalau korang ade niat nak try mengorat sila tinggalkan no ic kat bahagian komen eh..Muke boleh tahan comel macam akak dia, warna kulit pun macam akak dia, cara cakap pun macam akak dia yang beza pun mungkin perangai dan umur..satu lagi, akak dia pandai masak, adik die kuali pun tak tahu..kadang kadang aku kompius jugak yang mane satu akak dan yang mane satu adik nie, tapi naluri lelaki aku sentiasa betul..Setakat ni tak silap masuk bilik lagi lah :D.

Nak dijadikan cerita, tadi aku nampak la sesi memberi hadiah kepada si adik daripada si akak. Perghh, baru 16 tahun dah dapat hadiah henfon..Gila gempak budak zaman sekarang nie. Masa cik awek bagi hadiah kat adik dia tue, aku dah bayangkan bestnya kalau time besday aku nanti cik awek buat suprise masuk minang aku...Takde lah aku nk kua duet buat hantaran hahaha..


*Semalam*


Tengah aku layan fesbuk tetiba kawan aku buzz atau kata lain nya ym aku.

"buzz"

"Haa apsl mok?" aku tanya dia.

"Woi nangka!! Ko dah kena start kumpul duit skng!" tegas mok.

"Apsl lak? Aku student bai, mane ade duit.."

"Alaa ko kumpul jer skit2, lagi 4 tahun kita gerak gi brazil tgk world cup..Amacam?"

"Errkk...okeh set!"

talian ym diputuskan


*Hari ini*

Mulai semalam aku dah start menabung. Sekarang kat tabung aku dah ade beberapa keping duet 1 sen. Hopefully lagi 4 tahun cukup la perbelanjaan aku ke Rio de Jenario. Duit kawen aku dah xpayah risau, sebab aku harap ape yang aku bayangkan tu jadi kenyataan laa hee...Kalau ade sesape nk follow aku pergi tengok World Cup boleh contact aku..Nanti aku book kan sekali tiket Air Asia pergi sana. Aku dengar, Air Asia ni kalau kita book awal awal dapat murah., ye dok?

5 saman:

farwalis said...

brazil bosan.....

masa aku pergi haritu, tak de apa.

Snow White said...

biarkan bayang teros menjadi bayangan....~

byk cantik muka ko nk kawen pree...

Jay said...

abang amer, nak itot g brazil.. wakakaka!

Feng said...

boleh pulak macam tu kan?


brasil?
:)

am3r said...

diana: bayangan gurauan je la hihi

jay: nk ikot?? okeh, carik lagi 139 orang, makin ramai makin bgos dan murah haha...

lynn: erkkk, boleh kot hee...npe nk ikot gak eh? maghhiii