Aku lapar lah!



Duit dalam wallet dah takde, check2 account kat cimbclicks pon dah macam boleh deactivate account jer. Kalau ade 200 orang customer macam aku, mau bankrupt agaknya Cimb tue. Yelah, macam mana nak balik modal kalau kt dalam account ade RM15.98 jer haha..

Sejak dua bulan cuti ni, macam macam aku beli. Dari cannon 550D hingga lah ke iphone 4g. Tak cukup dengan tue, ipod, ipad, imac sume aku balun. Boleh kaya Steve Job kalau aku asik borong barang Apple ni tanpa henti. Tapi oleh sebab kan semua benda tue, aku dah takde duit. Tiba-tiba aku teringat nak buat satu rancangan rompak bank negara Britain. Untuk permulaan, mudah je. Kita pakat ramai ramai tengok cerita Ocean's 11 macam aku tengah buat sekarang, pastu kita aplikasikan nya untuk memenuhi cita cita kita. Senang kan?


hurmm, sape nk follow?

ps:sorry xde kene mengena ngn tajuk hihi


ni la bank yang bakal kita rompak :D

2 saman:

makwe joni said...

tak sangka ada gak makhluk yg punya plan sama dgn aku..

jom weh...jom!!!

am3r said...

mari....aku tengah kaji macam mana nk gi london tanpa gune duet nie...