zZzZzZZzzZ

Kau suka bercerita,
Aku suka mendengar.

Kau terus membebel,
Aku tersenyum lebar.

Pagi-pagiku bermula dengan suaramu.
Malam-malamku diakhiri dengan ucapanmu.

Aku selalu tersenyum, gembira tidak terkata.
Setiap hari, setiap ketika,
Tiada akhirnya.

Tapi, pabila Kau marah, muka kau merah menyala,
Aku senyap, membisu tanpa kata.
Kerana aku tau, itu salahku semua.

Andai kau senyap, aku pun senyap.
Sebab aku tau amarah kau masih memuncak.
Mampu meranapkan segunung jiwa.

Aku sanggup menunggu, sampai hujung waktu.
Dan harapanku cuma satu,
Aku mahu kau buatku tersenyum seperti dulu.











7 saman:

Nurrain Elfrisha said...

pemuja cintakah?

Anonymous said...

ewah.
bermadah helah.
g e d i k tapi s w e e t.
:))

farwalis said...

Mermer suwitttt aaaaa

am3r said...

Sjak blk mkn dari kedai tri, aku tros jd cmni..aku igt nk keje kt kdai die la :)

farwalis said...

Tri buat aku jadi macam budak gedik............. malu aku depan kawan-kawan...

ahmad.chaz said...

damn..
jiwang seh kamu..
hahaha

am3r said...

erk saye memang budak jiwang :p