Kau melukai hatiku

Hari ni emosi aku tak stabil, semua perkara tak betul. Itu salah, ini salah, semua benda salah. Makan jer perkara yang aku buat dengan betul. Erk, maksud aku makan dengan diet yang seimbang, dan ikut piramid makanan. Bukan aku kuat makan OK?

Keadaan ini berlarutan selama beberapa jam, sehingga suatu ketika. "ting teng tong ting teng" bunyi hp aku menandakan ada masej masuk. Tertera "1 mms received from Elly Mazlein". Aku tersenyum sendiri. Aku mula terbayang wajahnya yang comel bakal menghiasi skrin hp ku sebentar lagi, dan mungkin ianya dapat menstabilkan emosi aku yang begitu fakap tadi.

Aku tekan "open message", aku perhati lama gambar yang dihantar. Aku amati pula tulisan yang tertera di gambar itu. Perasaan mula menjadi kacau, darah mendidih ibarat gunung berapi yang ingin memuntahkan lavanya yang panas. Mata menjadi merah ibarat vampire yang dahagakan darah. Hati ini bagaikan ditusuk-tusuk sembilu yang amat memedihkan. "Kenapa sanggup kau lakukan semua ini sayang, kenapa???" Teriak ku sekuat hati.

Aku menjadi sangat marah, lantas aku menjadi sangat LAPAR!!!!!!!!!!! Aku lempar hp aku ke katil, lalu turun ke dapur untuk menelan semua makanan yang ada, SERIOUS!!!




I tak sangka U sanggup kutuk I secara sinis.
Hantar I balik rumah mak I sekarang jugak!!


ps: Budak kecik tu pun macam tengah gelakkan aku..arghh!!!

11 saman:

Snow White said...

mgkin hanya sbg peringatan. bkn sidiran...;)

am3r said...

nnti sye tnye elly mazlein tu, betul ke x...

Jo said...

uh,,



kita seropa kah?

am3r said...

laen sama sekali :)

Nurrain Elfrisha said...

haha.
pandai gadis tu bg sindiran.
=)

am3r said...

elly mazlein mmg suka bergurau :D

farwalis said...

laaaaaaaa..terasa ke?

dulu kau gemuk ke? sekarang ke?

am3r said...

istilah gemuk ngn aku xkene la caki...serius!!

Unknown said...

gemuk...ok ape...gemuk tanda bahgia dan kaya...

Nurrain Elfrisha said...

dh tu istilah pe yg seswai?
chubby?
lalala~~

am3r said...

yea sye gemok yg tak berapa nk gemok ahhaha