mari mari mari


Aku akan betolak ke Penang dalam masa beberapa minit lagi. Tujuan utama ke sana adalah untuk menghabiskan SEMUA makanan enak-enak dan lazat-lazat yang dijual di sana. Aku dah terbayang 2 pinggan Nasi Kandar Line Clear, Char Kuey Tiau, Pasembor, Cendol yang bakal aku telan sok dan lusa. Aku akan bergerak secara beregu bersama seorang sahabat jambu, dan menginap di sana buat beberapa hari.
BYE!!


ps:1. baru lepas charge bateri kereta, hope boleh pecut Lambo atau DC5 yang aku jumpa kat highway nanti. :p
2. awak!!jage diri leklok :D

4 saman:

farwalis said...

lawan LC gua pun sayup je gua tinggalkan. nak lawan lambo kunun

Snow White said...

okay..
balik cepat...~

Nurrain Elfrisha said...

haha.
de hti cut lambo.

cmburu.
trign nk mkn nsi kndar line clear.

Unknown said...

fuh....pasembo...layan beb...