tentatif hari rabu



7.38am~hp menyanyi sebelah telinga..bace new text msg dan sambung tidur zzzzz....

10.57 am~terjaga buat kali kedua untuk hari ini..pegang hp, send msg dan terus terbaring beberapa ketika.

11.00am~sekali lagi hp menyanyi, aku angkat tapi tak dengar suara(coverage cm garmpunk)

11.15am~mandi, gi beli roti, makan roti, minum air, online

1.00pm~blogwalking, msg2 dan merungkap kisah bidan sepiah.

[berlarutan selama beberapa jam, gelak guling2 atas katil]

4.30pm~ masih tidak dapat merungkai siapa sebenarnya yang mengekah bidan sepiah(da abis bace dah)

4.45pm~mencari makanan@minuman di dalam robok umah aku

4.59pm~ade orang call pastu aku kene marah(aku cool jer)

5.15pm~check hp

5.30pm~update blog


p/s: harini aku tak makan nasik lagi, patut la aku rase kenyang je :p

2 saman:

farwalis said...

perlu ke state tak makan nasi tu gemokkkkkkkkkkk? hahah

Nurrain Elfrisha said...

caki..
kasi can lah dekat ye..
haha..