10 tahun



segalanya berjalan lancar. setelah hampir dua bulan merancang, akhirnya rancangan reunion untuk murid sekolah rendah kebangsaan jalan hang tuah 1 tercapai. kenangan lalu bertaut kembali. walaupun ramai yang dapat join, tapi takpe, yang penting kami 'happeenning'. muka masing masing tak boleh blaa bila dah 10 tahun tak jumpa. ada yang dah tinggi, ade yang dah hensem(aku), ada yang dah jadi tunangan orang(frust sial aku). dulu waktu sekolah, muka semua nak nerd jer. bedak penuh satu muka, baju butang sampai atas, comot, tak comel, gemuk. tapi sekarang, semua ddah berubah..mereka mempunyai kerjaya masing masing..arghh, aku rindu kenangan dulu.. aku ingat lagi dlu aku pernah patah kaki(nanti aku cerita pasal nie). hope lagi 10 tahun kita dapat gather lagi ramai2, kali ni korang boleh la bawak anak2 dan laki bini korang..aku nak sangat tgk muke anak korang, boleh aku cite kt kat anak2 korang betapa hampeh nye perangai korang time skola dlu ahahhaha....kat sini aku selitkan random pic time kat PD ari tue.








0 saman: