Sememangnya Manchester United FC Hebat


Sebelum cuti tahun baru cina haritu, bukan main lagi  dah plan dalam otak nak setelkan final projek dengan assignment. Siap dah ada jadual harian, isnin sampai lah ke hari ahad. Dari jam 10 pagi sampai lah ke 10 malam semua aku dah isi dengan pengisian yang berilmiah. Tapi itu sebelum cuti, hakikatnya cuti seminggu memang aku manfaatkan secukupnya dengan tidur, makan, game, movie dan hang out. Study, assignment, final project lansung aku tak sentuh ha ha ha padan muka aku.

Esok kelas nak start dah. Subjek pertama esok hari memang buat aku tak keruan, bukan sebab susah tapi sebab pensyarah subjek tu adalah supervisor final projek aku. Mampos! Macam biasa esok aku akan datang kelas awal, lepas tu duduk kat belakang sekali selindung di sebalik tiang. Kalau die nampak jugak, memang usaha aku tak makan seminggu kurang berhasil lagi.

Errk, ok sekarang aku dah mula cari bahan research kat facebook dan twitter. 

*sambil like page Hannah Tan kat pesbuk dan merangka strategi MU untuk game seterusnya.

Hannah Tan's friend

3 saman:

Snow White said...

haruskah ada gambar p'puan xsenonoh di setiap post anda...??

zul said...

glory2!!!

kalu supervisor ko nmpk gak,ko makan je tiang tu

Jay said...

owh, aku ingat awek-awek liverpool je yang hot.. haha!